"Semestern" lider mot sitt slut...

Min så kallade "semester" lider mot sitt slut.
På måndag börjar jag jobba igen med mina klasser.


Bad Chris sätta fast fästet som man fäster cykelvagnen i på min cykel istället för på hans så att jag skulle kunna dra iväg med Eskil och Astor på äventyr med cykeln men det här vädret som har varit denna "sommar" är helt sjukt ju.
Jag har aldrig varit med om att det varit så kallt en hel sommar. 
Idag tittade solen äntligen fram en liten stund på eftermiddagen efter en hel dags regn och kyla. Dom lovade också att det äntligen skulle bli sol efter helgen. Vågar man tro på det???


I förrgår öppnade himlen sig och det kom vatten som ut en kran. Sen började det att åska och så gick strömmen.
Halva Göteborg var utan ström i en halvtimme. 
Det resulterade i att jag inte fick upp garagedörren för den går på el. Fick öppna manuellt och det var himla krångligt och ledde till att det inte funkade alls på två dagar tills Chris fick en manual från grannen och fick återställa allt. Nu funkar garagedörren igen! :-/


Igår var det jordskalv... :-0
Vad händer i vår stad???
Vi trodde grannen hade party och körde igång värsta bas-förstärkarna! :-D
Men det var bara lite jordbävning... Haha! Så knäppt!


Under min "semester" har jag haft lite längre naglar. Fint, men funkar inte sen när jag börjar jobba... Men än så länge kan jag ha dom så. :-)

Idag styrketränade jag igen.
Försöker köra varannan dag. Hoppas jag håller i med det även sedan när jag börjar jobba. 
Nu ska tanten bli riktigt fit! Dax för det nu. Var nere på 62 och vände tillbaka. Har nu vägt 65-66 i flera månader. 


Dags att sova nu.
Vet två pojkar som vaknar i ottan.

Sara och Sofia är i Kuwait med sin pappa. Dom ska va där i två veckor. Där är det 50 grader eller nått! :-O
Kuwait kan gott dela med sig av några grader till oss tycker jag. Fem, sex, sju grader räcker! Tack.

Godnatt allihopa!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback