Glest med inlägg här

Är ganska trött. Orkar inte skriva så mycket inlägg.
Har varit mycket vård av barn det senaste och pusslande för att få ihop vardagen.


Eskil har blivit blöjfri.
Vi hårdtränade när Astor hade vattkoppor. Då fick Eskil stanna hemma också och så tränade vi järnet.
För varje gång han kissade fick han ett hjärta på planschen och när han fått tillräckligt många hjärtan fick han en liten present. Tex en legogubbe.
Funkade!


Vi var på afterwork - kickoff med jobbet.
Samtidigt firade vi en kollega som fyllde år.




Vi spaade på Exclusive och sen åkte vi till Slottskogen och spelade brännboll.


Prins Carl Philip gifte sej med Sofia igår.
Eskil summerade det hela så här: "Men kungen har ju ingen krona? Han har bara ett huvud". :-D



Fint bröllop och väldigt fint tal av Carl Philip.


Pricke-korven e nu mindre prickig och i fredags fick dom gå till dagis igen.


Snart e det semester för Chris.
Ska bli skönt.
Jag har också mindre att göra men har en del ändå. Blir kanske inte jättemycket semester för mej men så e det att köra "sitt egna"...


Igår hittades också en 17 årig flicka mördad i Kinnekulle efter att dom letat efter henne i fem dagar. 
Så himla sjuka människor det finns som tar livet av barn!
Det är hemskt. Kunde inte sova som vanligt när jag tittar och hör på sånna hemskheter! :-(((
Så idag e jag väldigt trött. Men nu ska vi på äventyr för jag måste hitta mej en eller två klänningar att ha på bröllopen som vi ska på denna sommaren.

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback