Återställd...

...i princip.

Känner mej faktiskt ganska okej nu.
Har börjat lyfta lite försiktigt men tar det väldigt lugnt.
Typ så lyfter jag Astor ur sängen men bär honom inte osv.


Övar på att försöka slappna av och inte göra nått alls. Men det e inte helt lätt.
Försöker att tänka på att det snart är över och då kommer jag att längta efter lite ledighet.
Det hjälper inte jättemycket utan jag tänker mest hela tiden på mitt jobb. :-/


Idag var vi hemma eftersom det var studiedag i hela Partille.
Imorgon får dom nog gå till dagis så dom får lite stimulans. Jag var ute i eftermiddags med dom men känner mej inte helt bekväm med det ifall nån av dom får för sej att dra. Då måste man springa efter - och bära tillbax dom.
Och bära var ju det jag INTE skulle göra...
Men eftersom jag visste att Chris skulle komma hem efter en timme och för att dom verkligen behöver få komma ut så gjorde jag det i alla fall.
Sen fick Chris se till att få med dom in. :-) Det är inte alltid heller lätt, för dom älskar att va ute båda två.

Nu är det dags att sova...
God natt allihop!

Kommentarer
Postat av: Maria

Har operationen lyckats ? Skönt att du mår bättre och att kroppen återhämtar sig 😄

Svar: Ja nu e man som vanligt igen! :) snart får jag jobba till i med!! 😄😄👍👍
kattitingeling

2015-05-19 @ 15:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback