Fantastisk dag

Började dagen med att fastna i köerna in till stan. Kom för sent till min pt kund i Olskroken som jag skulle träna klockan åtta! :( Typiskt. 
Efter det åkte jag bort till Odinsgatan för att vikariera på ett seniorpass och det gick så himla bra!


Dom var så gulliga och snälla och ville att jag skulle komma tillbaka varje tisdag. :)
Jag blev så himla energifylld och glad.
På väg tillbaka till bilen råkade jag träffa min man också till råge på allt! Blev ännu mer glad. Han jobbar ju vid Odinsplatsen och skulle på lunch. Fick en puss och kram och sen åkte jag tillbaka till Olskroken och hade ett cirkelpass. 
Efter det kom pt kund O och han är så himla rolig och humoristisk så man blir ju helt glad av att träna med honom.
Sen var det dags för lunch och jag var så hungrig så jag hade kunnat äta en hel ko!


Fick sällskap av fina Cissi som jobbar i receptionen. :)
När jag lunchade så ringde en och ville börja träna. Hon vill köpa sex eller tolv timmar. Kul. :)

Och efter lunchen kom världens finaste K och hon är så himla go!
Hennes mål är att kunna stå på händer.
Så vi har övat och idag lyckades hon!!! :-D


Hon e bäst! 
Så himla roligt.

Åkte till Mölnlycke och på vägen dit ringde en man som också ville börja träna. Trevligt! :)
I Mölnlycke var det gyminfo men det blev ingen crosscage, för ingen hade bokat sig. Men jag fick då lite tid att ringa samtal, läsa och svara på mail och fixa lite saker så det gjorde inget. 

Sen var det dags att åka tillbaka till Olskroken och köra Cardiowalking. 

Vid nio var jag hemma för det blev en sväng till Ica också innan jag åkte hem. 8-21 idag. Lååååång dag!
Men jag känner mej nöjd och glad. Det mesta gick bra och jag kände mig på topp idag! Wohoo! :)




Kärlek <3
// K 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback