Jobbet

Saknar att jobba.
Jag e ingen bra soffpotatis. Pallar med att gå och dra i max tre dagar sen vill jag göra nått!


Att göra "nått" funkar inte just nu. Man kan städa lite, men bara till en gräns, annars hade ju en storstädning varit på sin plats nu när man har tid... 
Träna får jag inte heller.


När man är mitt uppe i det så är man väldigt trött och vill ha semester, men när man väl får va hemma så e inte det heller kul! :-D
Hur ska man ha det???


Men man får en del tid till att reflektera. Jag får göra lite ändringar i mitt flängande schema tror jag. 
Har funderat över hur jag bäst skulle kunna lägga upp allt.


Jag har i alla fall ett väldigt roligt jobb.
I love it.
Pratade med min chef från förskolan också och har förlängt min tjänstledighet till den sista december.
Spännande.
Har lite planer inför framtiden. Få se var det bär...
Nu e klockan väldigt mycket. Dax att sova!


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback