Sjuklingen...

...börjar bli frisk.
Prickarna har torkat ut och Eskil är piggare och gladare.
Det kliar inte lika mycket längre på honom även om hans humör inte e på topp hela tiden.
Idag sov han till halv nio! Han tar väl igen sig efter många sömnlösa nätter.


Det har varit jobbigt för honom.
Han fick prickar precis över allt. Mellan benen, över hela hårbotten och i öronen. Men det värsta var nog att få det i ögonen. Han var helt svullen på ena ögat och det såg ut som han hade fått en smocka.


Jag började jobba full dag i måndags och full dag igår.
I måndags hade jag cardiowalking i Angered och igår körde jag två pass. Inte helt optimalt tyckte min mage.
Jag hade jätteont på kvällen och fick ta värktabletter. :(
Så himla dumt.
Nu väntar jag på att Eskil ska somna. Jag ska jobba lite ikväll. Vi försöker dela på det lite med vab:en.

Hej hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback