Tacksam

Jag är så himla tacksam över alla möjligheter som fullständigt faller i mitt knä. Alla mina önskningar och framtidsplaner går i uppfyllelse bara så där och allt går i rasande fart!
Jag betar av mål efter mål och det är helt fantastiskt!


Mitt mål är att inom kort ha en egen salong där jag utför skönhetsbehandlingar av olika slag.
Jag kommer själv att utföra fransförlängningar, frans och brynfärgning, formning av bryn och tandblekning.


Idag har jag utbildat mig i tandblekning och imorgon fortsätter kursen.


Den 21:a kommer jag att gå frans och ögonbrynskursen.

Mitt mål är att gå ännu mer kurser.
Jag vill lära mej spray-tanning, kosmetisk tatuering, permanent hårborttagning här näst. Även makeup stylist och hårstylist vill jag bli. :-)
Ett annat mål jag har är att hyra ut en del av salongen till tex massör, nagelstylist, fotvård och frisör mm.


Känner mig så peppad och glad och sjukt tacksam! Jag är så välsignad!

 ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback