Följetången tar inte slut...

Nu vill jag inte adda fler folk på Wordfeud. Det e ju riktigt sjuka idioter som håller till där!
Varför ska man inte bara kunna spela som vanligt?
E det min bild som gör det? Jag kanske bara ska ha en bild på en vy som vissa andra...



Den här bilden har jag på Wordfeud. Säger den hej! Jag vill inte spela utan sexchatta med alla jag addar?



Nu har jag lärt mej att man inte kan ta bort någon som inte har spelat.
Du kan bara ta bort den personen när det är din tur.
Den här idioten Kaptenklyftig var rätt klyftig faktiskt. Han visste nog om det där med att man inte kan resigna eftersom han vägrade att spela.
Han ville bara chatta.
Han öppnade med Mmmm... Kåt?
Finess.



Idioten spelade aldrig så jag började driva med han... :D





Snälla spela nån gång då!



Spela nu idiot så jag kan ta bort dej!









Ge mej ett ord först... Då passar han och då kunde jag ta bort honom! :)
Yes!!! Jag resignade och tog bort han från listan!

Trodde jag ja...
För då poppar han upp igen:



Anal sönderslickad av katter??? :D Hahaha!
Oh my god! Keso då? Vad e det??? Hahaha... Helt otroligt!

Efter detta har jag inte addat nån ny.
Man blir ju mörkrädd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback