God kväll.

Nu har jag även inhandlat skötbädd på blocket. Helt nytt. Hon hade fått en tjej så hon ville ha ett rosa, därför var detta helt oanvänt! :)
Fick med ett spjälskydd också. 300:-
Min kära kollega Ulrika hjälpte mej att hämta det eftersom säljaren bodde i Lidköping och det gör Ulrika med.
TACK! Jag e evigt tacksam. Tänk va gulliga människor det finns!
Och min kusin Sanna också. Jag är jättetacksam! Jag har fått låna SÅ mycker grejer av henne. I love you!

Tyvärr hann jag inte spara någon bild på skötunderlägget och själskyddet men dom var himla gulliga med Giraffer på! :)

Ikväll ska vi gå och titta på Pirates of the caribbean on stranger tides.
Ska bli roligt! :)



Ha en fortsatt fantastisk kväll!

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback