God kväll!

Dags att sova egentligen! Jag börjar kl sex i morgon bitti!
Men jag bara drar uuuuut på det! :D

Chris och två tredjedelar av kidsen (Sara och Eskil) kom och hämtade mej på jobbet och så åkte vi och hämtade Saras medicin. Halsfluss sa doktorn så penicillin blev det.

Har ägnat kvällen med att koka kålsoppa - alla protesterade högt i vanlig ordning. "Ingen matvärde - man blir inte mätt". "Luktar illa, luktar fis, bajs". "Man kan inte vara här! Det stinker i hela huset!"
Jajaja... Bla, bla, bla... Tur för mej - jag får ha min kålsoppa alldeles för mej själv! :)

Eskil är en riktig marodör nu för tiden.
Han klättrar upp på allt möjligt och ställer sej upp i matstolen, öppnar luckor och plockar ut allt! Nu har vi att göra! Pjuh!
Han härmar också allt man säger och vill hellre ha den maten vi äter och inte barnmaten som vi ger honom.

Idag tog jag också tag i håret! Färgade det äntligen! Köpte färgen för över en månad sedan. Men e man lat så är man...

Yes! Dags att sova!
Ha det bäst! God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback