Strömavbrott

Satt och kollade på tv och så dog den. Oj, vi hann ha den i en vecka och så pajar den redan tänkte jag men sen upptäckte jag att det var mörkt i hela huset.
Vad gör man när det blir strömavbrott?
Bloggar kanske och äter ost i soffan... :)
Eskil sover.
Tyst och MÖRKT det är i husen - är i husen... Tipp tapp tipp tapp...

Japp, köpte en skänk igår.
Skulle ha den här uppe i hallen istället för vår söndriga köpmansdisk som Eskil gärna går till, öppnar varenda låda och plockar ut var eviga pryl som finns i den!
Denna skänk var stor och har två skåp som man kan LÅSA! perfekt! trodde jag ja...
Tror du inte skänken var för stor då? Eller för lång liksom. :(
Om jag hade mätt? Svar nej såklart för jag mätte så bra med ögonen.
Funkade sådär... Typiskt.
Bu vet jag inte riktigt var jag ska ha den... Finns ingen plats att ha den någon annan stans så jag får väl sälja vidare den då... :(
Lite vit målarfärg och den hade varit SÅ snygg, praktisk och precis vad jag var ute efter. Tji fick jag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback