2007-03-25

Söndag

Flera dagars paus.
Har inte velat skriva på länge... Men nu vill jag.
Idag är det jättefint väder. Våren är här på allvar. Helt fantastiskt. :)
Mycket har hänt.
I onsdags var jag på kurs om Reggio Emilia. Det var SÅ bra och SÅ intressant! Vill lära mej mer!

image146

image147   image148

Arbetskamrater i kaffepausen.

Ja... Nu är det bara fyra dagar kvar och sedan är det dags att börja på det nya jobbet. Det ska bli kul och det ska bli så skönt att slippa den långa arbetsvägen på morgonen!

Igår var min vän Peter här på besök. Han hade med sig pizza. Vi satt till tolv och kollade på King Arthur på femman. Det var trevligt och avslappnat.
Men sen blev jag så himla trött och somnade snabbt som attan så fort jag la ner huvvet på kudden.

image158

PETER

-------------------------------------------------------------------

Idag var Sofia hos sin kompis Nea nästan hela dagen.
Hon hade med sig sina kompisar Linnea och Anna dit. Dom hade så roligt och hoppade på studsmattan och lekte. Hon var väldigt glad när hon kom hem.

image149

Jag och Sara var ute och cyklade två ggr.
Vi cyklade bort till Nea och kollade till Sofia och hennes kompisar. Sara var glad för då fick hon också hoppa på studsmattan en stund. Hon ville dock inte gå därifrån...

image150

Efter våran sväng hos Nea åkte vi och handlade på Allum.
När vi kom hem gjorde jag och Sara i ordning på balkongen. Det blev sååå fint!

image151

Sara var jätteduktig och hjälpte mej att torka med en trasa. :)
Gullunge.

image152

På kvällen var Sara och Sofia värsta Bratzen igen...
Dom lånade min kamera och sprang runt och fotade sej själva runt hela lägenheten.

image153    image154

image155

image156


image157

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback