2007-05-15

Morgonen började sådär bra...
Skulle besiktiga bilen klockan tjugo i åtta.
Sätter mej i bilen och den startar inte! Hahah.
Skulle boxerat den dit och bett dom besiktiga den... ;) Det hade väl varit något... Haha.

Fick en trevlig överraskning efter jobbet iallafall... Chris längtade jättemycket efter mig och ville träffa mig så han bjöd ut mig på resturang. Jättegott och trevligt.

Barnvecka nu. Han har sin dotter Moa och vi kan inte träffas varje dag.
Efter att vi ätit åkte vi hem till mig och drack kaffe.
Vi var som tonåringar som inte kunde hålla fingrarna ifrån varandra. Hihi... Så mysigt. :)
Imorgon ska han komma och hämta mig från jobbet.
Hans dotter ska på Opera på kvällen så då kan vi träffas en stund barnfria... Underbart.

Jobbet är som det är. Vi hade jättemycket barn idag. Plus en inskolning  som tar all uppmärksamhet.
Tungt.
Känner i ryggen igen att det gör ont. Får passa mej...

Nu är klockan tolv...
Men jag är barnfri och har inga barn att lämna på morgonen så jag får sova på morgonen. Gött.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback