2008-01-10

Torsdag

Idag stannade jag hemma från jobbet. Knäckte typ ryggen igår när vi var hos Chris och städade och stajlade hans lägenhet. Nu är det klart! Fasen va gött!
Mäklaren kom idag klockan elva och skulle fota men det var för dåligt ljus sa han så han kommer tillbaka på söndag och fotar istället.
Jag har träningsvärk över hela kroppen... Hmm... otränad? Jag??
Vid tre kom Chris hem till mej och sedan har han varit hos mej hela kvällen! Gud så mysigt. :)
Det var länge sedan... Dom två sista veckorna har han hårdrenoverat så det har varit väldigt ensamt...
Chris har somnat... Annars hade jag bett honom att föra över bilder från hans kamera på den fina lägenheten.
Det blev så fiiint. :)

På lördag ska jag till min vän Marie i Ulricehamn. Jag ska tatuera mej!
Äntligen är det klart! Jippii....

image607

Två sånna här ska jag ha i svanken. Sen ska han fylla i mina gamla.
Jag funderar på hur jag ska sova sedan... Jag kommer ju att vara nytatuerad på alla ställen.. Hur ska man ligga??
www.freewebs.com/jimmytattoo

Har sökt nytt jobb också...
Sökte nya jobb i helgen och på tisdag ringde dom från ett ställe i Guldheden.
Ett helt nytt ställe som inte har öppnat ännu, som ska arbeta Reggio Emilia inspererat.
Precis vad jag vill!!
Sedan visade det sig att det var min vän Jessica från Borås som hade sett mej bland alla 100 ansökningarna och hon arbetar där också! Vilket sammanträffande. Weard...

image586

Jessica i September när jag var på erotikparty hemma hos henne.
Jag hoppas jag får det! Jag villllll! :)
Nu ska jag försöka sova lite...

Pirri pirr i magen! På lördag ska jag tattuera meeeej! :D

image587


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback