2008-01-29

Tisdag

Idag har jag varit hemma från jobbet. Chris blev sjuk i Holland och nu har han smittat mej.
Sov bort hela dagen enda till klockan fem.
Så fort jag vaknade till så kändes det som att mitt huvud skulle sprängas i tusen bitar och hela kroppen värkte. Orkade inte röra mej även fast jag var jättetörstig. En gång vaknade jag av att jag var helt genom blöt på hela kroppen. Kändes som nån hade hällt en hink med vatten över mej... Fräscht.
Nu mår jag lite bättre men det e nog mest på grund av att jag har tagit en tablett.

Idag skrev Chris på kontraktet på sin lägenhet.
Den som köpte lägenheten var en ung kille som hette Oscar i 20 års åldern som skulle flytta ihop med sin flickvän. Vi fick 620 för lägenheten så det var ju ganska bra. :)

God natt... Nu ska jag vila mej lite igen.

image637


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback