2008-06-02

Måndag

Idag var jag på Bellbox och skulle få en hårkonsultation.
Kände mej inte alls bekväm med frisören. Dessutom kläcker hon att hon inte enns jobbar då den 2 augusti, för då är hon på semester... Det säger dom nu när jag stressat dit!
Kollar man inte sånt innan man bokar in någon på sådant??
Oproffsigt.
Jag fick ta mitt pick o pack och gå där ifrån... Snopet.
Dåligt. Nä, dit går jag inte mer...
Jag gick hem och fick börja om och ringa frisörer.
Det finns någon här uppe i Furulund som är bra har jag hört och hon skulle höra av sig.
Samtidigt ringde mamma... som är frisör och undrade om inte hon skulle kunna göra det istället.
Vi får se hur det blir...

Transporten är fixad och klar.
Vi ska åka vit Cadillac -59. Skitcoolt.
Hittade personen på Blocket faktiskt, under fliken "affärsverksamheter" sedan "tjänster" och vidare: "flytt och transport"
Smidigt.
2500:- kostar kalaset.



Ring Christian för mer info
031-544575
0707813009

-----------------------------------------

Nog om bröllop.
Idag har det varit stekhett. Solen gassade och jag fick färg även fast jag inte ville ha det.
Är som ni säkert är bekanta vid nygaddad och vill inte ha sol på mina nya tattoos.
Då mår dom inte så bra och kan bli skadade.

Jag och Sara och Sofia GICK upp från Partille centrum upp till oss här i det här vädret och det var inte direkt uppskattat.
Herre Jesus vad dom gnällde och vägrade gå periodvis och grät och klagade... Haha. Och jag som hade klackskor klagade inte en enda gång. :D
Men nu har jag ont i fötterna.... aj.

Vi har en fågelfamilj på våran balkong... Det kvittrar hela tiden från morron till kväll.
Men jag tycker synd om mamma talgoxe för hon ser bra sleten ut.
Ja... det är inte så lätt att vara ensamstående småbarnsmamma... Been there... ;)



Nu ska vi snart äta... jag e superhungrig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback