2008-10-18

Lördag

Igår blev det ingenting med att krypa ner i sängen... Stängde av datorn och skulle precis lägga mej när det ringer i telefonen. Det var från Saras fritids och hon hade skadat fingret. Hörde hur hon tjöt i bakgrunden.
Så det var bara att ta skräpvolvon ner till skolan och sedan till hennes pappa för att hämta upp honom och sedan bort till vårdcentralen.





Det var dock ingen fara med hennes finger, som tur var.
Efter vårdcentralen åkte jag och Chris till stan och handlade pärmar så att jag skulle få ordning på mina papper i mitt lilla arbetshörn.

Det blev dock ingenting gjort den kvällen. Vi köpte pizza och sedan somnade vi klockan halv åtta framför TV:n och sov till halv elva i morse!

Var visst lite trött??
Började fixa med pärmarna på en gång när jag vaknade. Det blev jättefint i hyllorna.



Sen åkte vi och storhandlade.
Köpte massa mat och det var skönt. Imorgon kommer barnen hem.
Medans Chris packade in varorna i kylskåpet och skåpen så la jag in en beställning.
Skönt att kunna lägga in en riktigt stor beställning den här gången, har ju fått in en massa nu! Jättekul!
Tio tusen gick den beställningen på. :)

Sedan var det dags att åka till svärföräldrarna.
Vi fick jättegod stek och potatis och sås.
Svärmor ville ha en hudvårdsklass också! :D Det var ju mycket trevligt och lite överraskande.
Men så fick jag allergi tyvärr efter några timmar och då fick vi åka hem. Dom har en hund som heter Bilbo.
Nu funderar jag på att ta ett glas vin...
Godis har jag en hel påse av också... :)

Ha en trevlig lördag!



Skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback