2009-04-08

Onsdag

Gick inte och la mej i tid som ni kanske läste här under... :(
Trött som en fasen.
Vi är en kort på båda avdelningarna också... Lite halvkaos hela dagen.
Gött att jag e ledig imorron och sedan är det j påskhelg i fyra dagar.
Veckan därefter jobbar jag bara två dagar.
Tisdag och fredag.

Chattade med min konsult Sofia.
Hon har en tjej som var på hennes klass igår och nu hade hon bestämt sej för att bli konslt också!
Å vad roligt!
Då får hon hennes första egna konsult och hon blir Sr Consulant.
Jag är så glad!
Sofias mål är att bli Sales Director också så det känns jättekul!
Jag är superstolt. :)

Nått som jag däremot inte är så stolt över just nu är min vigselring.
Vadå B? Diamanten är borta.
Det gapar bara ett stort tomt hål i ringen där diamanten ska sitta.
Hur kasst satt inte den då?
Tråkigt värre...





Kommentarer
Postat av: natalie

Hejsan!!

Vilken bra blogg du har!

Vad kul att det går så bra för dig med Mary Kay!! =)

Jag har själv varit konsult..Jag har tänkt att starta upp igen och verkligen satsa 100&, för har nu insett hur bra det är ovh vilka möjligheter som finns..Hur har du gjort för att komma så långt på så kort tid?? Vilka tips har du?? Jag vill spara ihop en summa pengar innan jag sätter igång så jag har ett bra lager..för visst är det väll så att det är enklare att sälja om man har på lager?? Hur mycket satsade du i början?? Det här med postgiro och så, ska man vänta med det tycker du eller var är enklast?? När regestrerade du företag? Sorry om jag frågar massor....heheh...

Glad Påsk på dig!

2009-04-09 @ 23:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback