2009-12-02

Onsdag

Igår la jag en bautaorder på tolv tusen eller nått. Gött att få hem lite varor inför julen. Det e ganska tomt i mitt lilla lager...

Fick ett mail av min moster.
Man skulle fylla i sitt namn i en ruta och så sa den massa fantastiska saker till en.
Börja din dag så här:

Klicka
HÄR

Jag skummade vidare på den sidan och kom till ett test om självkänsla och självförtroende.
Det var rätt klockrent.
Jag är en person som är aktiv och kapabel, men som har lätt att driva sig själv för hårt och svårt att ta kritik och motgångar. Det är oftast den här personligheten som går in i väggen, för hur mycket du än gör, uträttar och åstadkommer så är din insats färskvara.

Hmm... ja det stämmer ju rätt bra... hehe.
Jag jobbar med det.

HÄR kan du göra det testet.

Det finns också tips HÄR hur man kan bättra på sin självbild, hur man slappnar av och övningar.



Det var dagens utbildning... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback