2009-12-11

Fredag

Jeeej! Nu e det fredag, brukade jag ropa förr.
Men nu gör jag inte det längre. För alla dagar är fredag för mej. :)

Idag sov jag till kl. 11 och så ringde en tjej från Varberg som har haft ute en annons på blocket som jag svarade på, angående en lokal som hon vill hyra ut.
Vi behöver ju lokal att vara i för att hålla utbildningar i.
På söndag ska jag åka dit och kika på lokalen. Ska bli roligt.

Efter det trevlig samtalet gick jag ner och satte mej för att läsa mina mail och kolla lite på olika bloggar som jag följer. Hamnade på
SweetNothing och hon hade ett sånt fint armband som min power partner Anna i Skåne har pratat om så många gånger. Hon har till och med köpt ett hängsmycke till mej som man kan hänga på ett sådant armband.
Tyvärr är ju hängena rätt dyra. Från trehundra upp till nio. Inte dom billigaste med andra ord, men väldigt snygga.

Smyckena kan man köpa och skåda på Thomas Sabo Charms shop




Här är några hängen som jag skulle vilja ha på mitt armband. En Tinkerbell har jag redan som jag fått av Anna. Hon sitter på en pärla. Den är jättesöt. :)

 

C - 398:-  /  Fyrklöver - 798:-  /  Thank you 298:-  /  Love 298:-

 

Ett rosa hjärta för Sara och ett rött för Sofia 298:- st.

Är dom inte vackra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback