2009-12-14

Måndag

För
10 dagar sedan fick jag ett tungt besked.
Min moster insjuknade i cancer och där efter gick det väldigt fort.
Idag ringde min mamma och sa att hon hade gått bort.
Det är helt ofattbart.
Kan inte förstå.

2009 kommer man att minnas länge som det värsta året någonsin.
Det enda goda med det året är att jag blev Sales Director.
Allt annat bara sucks.

Min moster var en ängel.
Det sa jag till henne en gång och hon blev alldeles rörd och bara skrattade bort det.
Tänkte att jag skulle köpa en ängelsfigur till henne någon gång men det blev aldrig av. Så dumt. Varför tänker man alltid att man ska göra allt "sen" nå'n annan gång?
Hon var den som höll ihop hela familjen och vi samlades alltid hos henne.
Nu är det helt tomt...



Den här bilden har förföljt mej hela mitt liv.
Min mamma hängde en sådan tavla över min säng när jag var liten.
Sedan när min äldsta dotter föddes fick jag en ny sån tavla av henne och jag hade den hängandes över hennes säng.
Förra julen tyckte min pappa att vi skulle ha en klocka för våran var sönder.
Gissa vad det var för motiv på den?
Jo denna... The guardian angel.

Vila i frid moster.


Kommentarer
Postat av: Maria

Beklagar sorgen :( och hoppas att nästa år bara innehåller glädje :) Kraaaam!

Postat av: Therese

Beklagar sorgen vännen, du får ta och se till att 2010 blir mycket bättre!

2009-12-15 @ 08:06:54
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stor bamse kram // Petra

2009-12-15 @ 09:43:34
Postat av: Cecilia

Hej vännen!



Vad sorgligt livet är ibland. Sänder massa kärlek och kraft till dig så att du orkar. Du vet att det är bara att ringa i fall du behöver prata.

2009-12-15 @ 10:46:39
Postat av: Sanna

Usch så ledsamt. :( Jag beklagar sorgen. kram Hälsa till och krama din mamma från mig.

2009-12-15 @ 11:39:47
URL: http://blogg.passagen.se/phenomenal_woman
Postat av: M

Beklagar sorgen. Kram.

2009-12-15 @ 19:29:50
Postat av: Ulrika

Beklagar sorgen. Sänder Dig en massa energi så att du har att ta av, när det känns extra tungt.

Många Kramar

2009-12-15 @ 20:17:44
Postat av: Frida

Åh, så tråkigt! Många många kramar från oss.

2009-12-16 @ 09:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback