2009-01-31

Lördag

Idag ska jag ha en hudvårdsklass klockan 14.00. Sista klassen jag har på en lördag...
Jag har bestämt att jag ska vara ledig på fredagar och lördagar så att jag får helg med min familj.
Ser fram emot att ha klass endå.
Imorgon skulle jag haft en till men den blev inställd. Har en make up dock och det känns trevligt. :)

Igår var vi ute och firade Johanna.
Det var väldigt trevligt hela kvällen... tills vi skulle gå därifrån.
Vi var på Bryggeriet och åt helt okej mat och drack cider och vin. Isabell, Anna och Sofia går före och jag och Johanna sitter kvar. Då kommer servitrisen med fyra talrikar i handen för att servera ett bord och tappar en av talrikarna.
Beanässåsen flyger rätt fram och uppåt och hamnar i ansikte, kläder och väskor på mej och Johanna.
Skitmysigt.
Sedan kommer Isabell tillbaka till oss och säger att hennes jacka hänger på samma krok som våran och vi går ut i garderoben för att hämta ut våra jackor... nerkladdade av beanässås.
Jag och Johanna får våra jackor men Isabells jacka går ej att finna.
Den var helt borta!
Till råge på allt börjar vakterna skälla ut Isabell och säga att det är hennes fel och att hon säkert har en bricka i väskan.
Men den första vakten hade inte ens gett henne nån bricka för han ville hänga flera jackor på samma krok.
Med andra ord så hängde han tre jackor på samma krok.
Så gör vi inte säger vakten, vi hänger endast två jackor per krok.
Chris fick köra hem Isabell utan jacka helt enkelt... Helt sjukt.

GÅ INTE TILL BRYGGERIET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback