2009-11-15

Söndag

Onsdag
kväll kom min underbara powerpartner Anna Persson hit och vi tjötade enda till sena natten.
Torsdag morgon vid åtta började våran bilfärd till hufvudstaden och vi plockade upp min stjärnkonsult Emma på vägen.
Vi anledde till hotellet vid två och Anna som är ny Sales Director skyndade iväg till utbildningen för dom.
Jag och Emma var halvsjuka och satt och ugglade på vårat fina hotellrum i någon timme och glodde på TV innan vi samlade ihop oss och åkte till ett köpcenter i närheten för att shoppa.
Apoteket var första anhalten. :)
Sedan strosade vi runt i dom andra affärerna och shoppade lite.
Vi hittade en affär som heter New Yorker (undrar om det finns i Gbg? Har inte sett...) och i den affären hade dom jättefina underkläder som var väldigt billiga! Köpte jättefina kritstrecksrandiga med lila detaljer. :)
Sen åkte vi tillbaka till hotellet och var allmänt döda.
Väggarna på hotellet var lövtunna. Dom vägg i vägg hörde man så tydligt att det kändes som dom var i samma rum! Annars var rummet SÅ fint. Det fanns ett väldigt häftigt fönster där som vette in mot innegården i hotellet som var väldigt fint.







Mitt på innegården fanns en damm med Kojfiskar i. Det var lite coolt.



Efter många om och men somnade jag till slut men det var svårt. Jag sover aldrig bra på hotell.

Fredag morgon vaknade vi av Annas kyrkklockor. Hon har inskaffat sej en I phone och har inte bytt ringsignal på väckarklockan så den började dåna som kykklockor! :D Inte alls trevligt uppvaknande.
Tre tjejer i ett ganska litet rum som ska göra sej snygga och en toalett... ;) Ja visst, men det gick bra och vi kom iväg ner till frukosten till slut.



Efter frukosten träffades Nordic Stars - våran Unit som vi tillhör (ett tag till, tills jag själv blir Sales Director) utanför konferanslokalen och fick lite presenter.
Emma min stjärnkonsult fick sin stjärna och sin Senior Consulantpin. :) Hon är så duktig!









Sedan var det dags för massa utbildning.
Alla ni som jobbar med detta. Se till att bli stjärnor och GÅ PÅ ALLA EVENT! Vet ni vilken fantastsik utbildning man får där? Man får allt det där extra som man inte får på måndagarna och dom som föreläser är the best of the best!
Det som var mest spännande att lyssna på var Lotta Sp. som var nordens Queen of Sharing och miss Rookie och kanske framför allt Queen of Sales.

På kvällen var det partyparty och alla var utklädda till allt möjligt.
Vi fick jättegod mat och det var show och massa skratt.







Vi i Nordic Stars var klädda i silverfärgad kroppsstrumpa. :) Jättesnyggt. Man såg varje detalj av kroppen och trosorna lyste rakt igenom! :D Mycket snyggt, men det e klart man bjuder på sej själv eller hur!



Grattis till mej!
Fredag den 13 nov fyllde jag 35 år.

Lördag fortsatte med god frukost - lite fler den här morgonen! Ca 300 fler ungefär! :)





Sedan var det ännu mer utbildning och allt var så bra igen. :) Jag är väldigt nöjd. Har varit på 2 seminarier och flera Stjärnevent och jag tror att detta har varit det bästa hittills.





Fyra executives på scen och får blommor.

Utbildningen slutade vid halv fyra och därefter var det en billresa hem i 6 timmar som väntade oss...
Det var tufft och vi var hemma vid halv elva, trötta som bara den.
Stackars Anna som fick fortsätta till Klippan i Skåne sedan.

Jag somnade som en stock och idag har jag vart väldigt trött.
Vid tre kom svärmor och svärfar, syster och Soili, Frida, Peter och Erik på lite födelsekalas.
Jag var säkert inte alls så trevlig, mest bara kåmig.
Jag fick vin och massa fina blommor och en jättefin skjorta. :) *glad* Tack!

Nu e det dags att sussa... Natti natti.
I morgon är det Star Power Workshop conferans som huvudkontoret anordnar. Ska bli trevligt att gå dit. Massa folk och roligt att gå på annorlunda utbildning.

KRAM!



Måste packa upp väskan också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback