2009-11-27 Kalmar

Kvällen

Vid två åkte vi iväg och när vi kommit till Landvetter... alltså kanske 5 km ringde CE och meddelade mej att jag nu är Sales Director.
Nu kan jag alltså säga med säkerhet att jag nu är Sales Director.
Häftigt.
Jag har jobbat stenhårt för det här.
Jag är jättestolt över mej själv och Chris är jättestolt över mej med. :)

Min fina man tog mej till Kalmar. :)
Vi gick ut och åt på en jättefin restaurang och åt trerättersmiddag. Det var jättegott.















I morgon ska vi checka läget på Kalmar slott och åka över till Öland.

Nu dricker vi champagne på hotellrummet.
Jag är jättetrött! :D





Skriver mer imorgon.





Kram!


Kommentarer
Postat av: Sara från Borås!

GRATTIS TJEJEN! Äntligen har du kommit en bit till ditt mål, det måste kännas underbart så som du har kämpat!

Jag själv har kommit halvvägs på min utbildning (har 1 1/2 år kvar) tänk vad fort 3 år går. Snart är det det jul igen, så glad första advent.

kram Sara

2009-11-27 @ 23:35:05
Postat av: Maria

Stort grattis, härligt!



ha det så underbart i helgen.



kram Maria

Postat av: Therese

Underbart, och vilken underbar man du verkar ha, Riktigt omtänksam! Härligt :)

2009-11-28 @ 08:59:48
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du är så duktig!!! Jag är också stolt över dig! ♥

2009-11-28 @ 09:56:20
URL: http://blogg.passagen.se/phenomenal_woman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback