2009-11-30

Måndag

Första måndagen jag inte är på unitmöte...
För jag har ju egna nu, på onsdagar! :)

Igår somnade jag vid fyra på morgonen. Behöver komma ner i varv.
Klockan ringde halv elva. Då hoppade jag upp och så var det lite jobb... skickade iväg ett veckomail till min unit. Mycket info nu i början.
Packade lite paket och planerade inför kommande dagar.

Sedan åkte jag iväg till en ny konsult med hennes starterkit för att gå igenom det med henne.
Mycket samtal och guidning i telefonen både på vägen dit och på vägen tillbaka.

Hämtade barnen och så åkte vi med nästa starterkit till nästa nya konsult för att gå igenom det med henne. Tur hon hade lite djur så barnen kunde klappa dom en stund.

Sedan åkte vi äntligen hem och jag pillade ännu mer med lite jobb och så åkte vi till Lek och buslandet.
Jag har lovat att barnen ska få åka till Liseberg och Lek och buslandet när jag blir Sales Director.
Dom ska också ha nått att se fram emot och då jobbade vi tillsammans mot ett mål, fast det var olika. :) Perfekt.
När jag skulle åka iväg och dom tyckte det var tråkigt så påminde jag om Lek och bus landet och Liseberg. Funkade jättebra. :)







På Lek och Bus landet så sålde dom allt möjligt och jag fick syn på Bananasplit.
Blev vansinnigt sugen så efter barnen hade busat färdigt åkte vi hem och åt korv och bröd. Till efterrätt blev det Glass med maränger, grädde, chokladsås och banan. MUMS!







Jag har äntligen fixat igång Spotify.
Trevligt att lyssna på lite music. Lyssnar på Dingo. Ett finskt band från 80 talet.
I love... Nostalgi.
Autiotalo får mej att rysa. :)

Thanx for me...
Have a nice eavning.


Kommentarer
Postat av: Therese

klart barnen också ska få något att se fram emot :) och vad mumsigt med efterrätt, hihi.

vad har mannen din fått att se fram emot då? ;)

Postat av: Therese

haha precis, ja det var ju en bra grej ;) det jag och min sambo pratat om är att köpa hus ;)

2009-12-01 @ 12:44:33
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback