2010-01-03

Söndag

Då var det ett nytt år.
Det ska bli det bästa ever har jag bestämt. Så e det bara. :)

Vi firade nyår hos min kusin Sanna och hennes familj. Hennes syster som då också är min kusin var där med sin familj och deras mamma som är min faster.
Det var mycket trevligt och vi blev bjudna på tacos och Chris blev bjuden på fantastisk 40 år gammal Whiskey. Hans lycka var gjord. 12 slaget firades med Pol Roger. Sen åkte vi faktiskt hem ganska direkt efter det. Men båda barnen orkade vara vakna till tolv! :) Det var spännande att få vara med ute och titta på raketerna.















Barnen sov till tio minst och vi gick upp väldigt sent med.
Fredagen var vi slöare än slöast men vi lyckades endå städa en del.
På lördag var min fina power partner Anna här.
Vi åt gott, drack vin. Sen fick hon lite julklappar och så sent på kvällen överraskade jag henne med att ta henne på promenad.
Vi gick till min väninna Anna-Carin och så fick Anna nya fina naglar. :)
Hon blev jätteglad.

Idag har vi mest segat oss igen.
Jag ringde till alla mina konsulter, sms:ade dom som inte svarade och sedan mailade jag även alla en gång till för att bjuda dom till våran lilla privata Kick off och komma igång- unitmöte.
Söndag den 10:e ska jag hålla en telefonkonferans om hur man bokar klasser. Det känns spännande. :)
Vecka 2 på onsdag den 13:e kommer vår fina Ann för att hälsa på oss och fira att vi har blivit en egen unit. Sedan är det Leaderhip Conference på fredag och lördag den 15:e och 16:e. Kvällen innan den 14:e är det SD-möte. Å vad roligt! Massa nu och det är så roligt att få komma igång. 
Det har varit helt dött nu, hela julen och nyår.
Jag vill börja jobba NU!
Imorgon ska jag boka massa klasser och börja registrera kunder spm inte är med i webshopen ännu.
Ska fråga fina syster om hon vill komma och hjälpa mej med det.

Ha en fantastisk fortsatt söndag.

Kram Katti



bild: google

 


Kommentarer
Postat av: dilettant

Du blev första träff när jag sökte på fantastiskt.

Grattis!

2010-10-27 @ 22:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback