2010-07-02

Fredag

Gulligt. Sara frågade precis var Chris skulle.
Han ska åka till stan och hämta Moas pass sa jag.
Jaha, ska hon till Liseberg? undrade hon då.
Först förstod jag inte riktigt men sen föll femöringen ner. På Liseberg kan man köpa ett åkpass så att man fritt kan åka alla attraktionerna hela dagen! :)
Var inte det sött då! :D
Barns världar är så små.
Nej, hon ska åka till Frankrike sa jag.

Imorgon åker mina kids till mamma. Min mamma bor i Gällivare, men hon har en sommarstuga i Överkalix som dom ska vara i nu.

Idag åker vi till Borås.
Jag ska jobba och sen tänkte jag att vi skulle bada lite med kidsen.
Ikväll väntar packning!

Det är fantastiskt väder! Det blir bara varmare och varmare varje dag!
Min känsliga gubbe har redan bränt sej på ryggen efter gårdagens målning i solen på altanen.
Tur jag har så fantastiskt bra solskydd! Den luktar så himla gott också!

Ha det bra!
Nu måste jag packa!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback