Hej igen.

Nu har hon gått min väninna.
Rebecka heter hon och är adopterad från Liberia. Knallsvart och hon vill ha våran mörkaste foundation.
Kul.
Kul att vi har make up och foundations för så mörka. :)

Appropå mörkt så färgade jag håret svart igår.
Egentligen e jag tydligen gråhårig.
Mindre kul... :S
Utväxten var inte så snygg.
Men nu e det helsvart och jättefint.

Mitt öga e inte fint dock. Jag har fått nått exem i det. Kanske e det allergi.
Det kliar och det blir alldeles tort.
Nu har jag haft på en fet salva från apoteket som man brukar ha på irriterade babyrumpor.
Få se om det ger med sej.







Tråkigt och irriterande...

Fantastiskt väder ute idag! Wow.
Det e 25 grader och helt underbart varmt.

Min konsult kommer hit snart och då ska vi boka lite men sen ska jag ta mina kids och åka till stranden med dom. :)
Nu ska jag gå och smörja ögat igen...
Ha det finemang i solen!

Kram K


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag skulle ha provat nattserum med bivaxsalvan ovanpå..

2010-06-21 @ 15:44:02
Postat av: Carina

halloj katti,

wow va kul-du är tillbaka,

har saknat din närvaro i bloggen!!!

javisst har vi ett underbart jobb,wow!

jag är i min nya lokal och jag tycker det

ska bli såååååååååååå spännande att följa

utvecklingen av DIN lokal. tack för all den

energi du ger - du är bäst!!!

wishing you a lovely day//carina

2010-06-22 @ 12:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback