2010-03-02

Tisdag

Jag är väldigt trött.
Vaknade av att Chris gamla telefon ringde. Inte hans kära I phopne som han är så galet glad över. :) (Söt)



Stängde av telefonen och försökte sova vidare men det gick ju inte alls så jag gick upp oich började med att koka kaffe så klart. :)
Sen gjorde jag en "to do list", men ingen på 19 saker den här gången! Det blev en helt vanlig 6 most important.
Att jag skulle blogga låg på min mans önskelista så jag tänkte vara en vänlig själ och göra honom glad. ;)

I söndags gick vi upp klockan sju och då var jag väldigt trött för jag kom ju i säng så sent.
Packade det sista då på morgonen och så fick vi på oss alla kläder och kom i väg till dopet.


Jag och Carl






Min kära man i mitten.
Vem är äldst och vem är yngst tror ni?

Mycket trevligt med lite släktträff.
I like my new family. Bästa som finns- <3

Efter dopet var det hem och bara grabba tag i väsan och dra till Skåne. :)
Det var jätteroligt att träffa Anna igen.
Vi hade både make up och hudvård och det var så roligt att träffa hennes tjejer.
Efter unitmötet satt vi och pratade och delade erfarenheter till klockan tre på natten!
Önskar hon bodde lite närmare...

Dagen efter åkte vi till Helsingborg och fikade på Ebbas fik. Ett 50 tals fik. Det var jättefint där!
Vi lyssnade på Elvis på jukeboxen.


Vackra Anna









Sen var det bara att säga hejdå igen...
Så tråkigt.
Åkte direkt från Anna till mitt unitmöte i Varberg.
Min rödjacka Linette har åkt till Kroatsien för att göra praktik men hennes nya konsult Sara (som då blir min konsult i andra led) var med och hade med sej två gäster.
Dom ville båda två bli konsulter också så nu har jag konsulter i tredje led! Oj vad roligt.

Idag ska jag pilla med lite smått och gott.
Men först ska jag gå upp och hämta lite mer kaffe.

Ha en underbar dag.
Solen lyser!

Kram Katti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback