2010-03-15

Måndag

Godmorgon!
Jag är uppe klockan 8. Händer inte så ofta kanske, när man har världens bästa jobb och kan bestämma själv när man ska jobba och inte.

I förrgår hade vi spa med power partner Annas unit och min.
Det var himla trevligt. :)





Igår var det Karriärskonferens.
Mycket trevligt.
Jag hade 7 fantastiska och glada, fina, underbara och bästa konsulter med mej dit.
Tyvärr blev bilden lite knasig för Anna i mitten blev helt solbländad. :( Vi får ta en ny snart!




Vink vink! Jag går över scenen.
Fick en väska som är jättefin! :) *glad*

Min fantastiska powerpartner fick dra sin I story för alla 800 deltagare. :)
Nervöst värre.
Men hon var så himla duktig! Som alltid. Världens bästa!






Fantastiska powerpartner och lilla jag.


Massa snygga tjejer...

Oj oj vilket jobb man har, jag är lyckligt lottad.

Idag har jag ingen klass för den blev ombokad.
Men jag ska nog få lite hjälp av min "assisten" om nån timme så det ska bli en hel del administrativt gjort.
Behöver skicka iväg lite paket osv.
Borde skriva en lista... Har inte gjort det än.
Bäst att sätta igång med det då! :)

Ha det bra!

Kram Katti


Kommentarer
Postat av: Therese

åh vad kul att vara på konferens!! :) laddad till tusen nu förstår jag?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback