2010-03-17

Onsdag

Ikväll ska vi ha unitmöte och då kommer min redovisningskonsult dit och ska prata med oss lite.
Roligt.

Idag var vi på
Tingstad Cash och handlade massa saker till företaget. Mycket bra.







Jag handlade små A5 pärmar som jag ska ha till ena delen av kundkorten i och register till det.
Kundkorten har nämligen två delar så jag tänkte ha ena delen i en pärm och den andra delen i lådor.
Så jag handlade arkivregister som var lite tjockare som jag kan ha i lådorna.



En ny kalender inhandlades för min nuvarande kalender är fantastisk men har alldeles för lite plats.
Det går ju inte att skriva nån ting i den alls...





 



Sen blev det massa roliga påsar. Rosa såklart men även svarta och genomskinliga.
Klistermärken i form av hjärtan att försluta med och glittrigt och rosa presentsnöre.

Vid tolv ungefär var fina väninnan Yvonne här och fikade med sina två söner.
Snart kommer Marina - väninna nummer 2 hit på en kopp kaffe snart.

Var hos läkaren också i morse förresten för min axel - rygg - nacke - arm.
Hon bände och klämde och jag hade känt mej lite bättre ett tag faktiskt men efter hennes behandling fick jag jätteont igen. AJ.
Jag fick remiss till sjukgymnasten och order om att äta anti-inflamatoriska värktabletter för att jag antagligen har inflamerade muskler.
Fick även order om att inte sitta så mycket vid datorn så jag får väl lyda hennes råd då med att säga hejdå.

Ha det bra idag allihop!


Kommentarer
Postat av: Therese

underbara påsar, de rosa alltså ;)

Postat av: Ulrika

Man blir sugen att handla av dig när du har så fina påsar. tack än en gång för din energi ;) Kramis

2010-03-17 @ 16:26:29
Postat av: Anna

Åå vad fina påsar!! synd att man måste vara företagskund för att kunna köpa dem.. vad har de för priser? :) kram

2010-03-17 @ 19:57:04
URL: http://annafinhbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback