Jag fick ett pris

... av min fina kusin Erika för att jag har en fantastisk blogg.
Thanx honey.
Läs hennes blgg
här.

The Rules of the Award are as follows:

1. Thank the person who gave you this award.
2. Share 7 things about yourself.
3. Pass the award along to bloggers who you have recently discovered and who you think are fantastic!
4. Contact the bloggers you've picked and let them know about the award.

7 saker...

♥ När jag var liten skulle jag bli flygvärdinna. Tyvärr e jag för kort. Men jag får iallafall klä mej nästan som en flygvärdinna i mitt nya yrke... alltid nått. ;)

♥ Jag fryser JÄMT! Helt sjukt. Jag har en värmefläkt som ofta går på, speciellt på vintrarna

♥ Jag och min barndomsvän Marita gjorde en häxblandning av allt vi hittade i pappas barskåp när vi va 17. En skvätt av varje. Lite konjak, lite likör, lite whiskey, sprit osv... ja ni förstår. Detta hällde vi i en tvåliters petflaska och blandade med coca-cola. Varje gång ville det komma upp när man tog en klunk av detta vedervärdiga. Har nog aldrig blivit mer packad och dagen efter kunde jag knappt röra mej.
Värsta straffet kom dock efter och det har hållt i sej enda tills nu.
Jag kan inte dricka NÅNTING nästan. Sött vitt vin är nog det enda, vissa söta drinkar som inte smakar sprit och cider.
Jag kan inte heller dricka drinkar blandat med cola!

♥ Jag har 60 par skor. Vissa har jag aldrig använt...

♥ Jag tvättar gärna kläder och inga problem att hänga upp dom eller knö in i torktumlaren heller men sen... att vika och lägga in i skåpen. Verkar vara omöjligt.

♥ Jag har svårt att sitta normalt. Jag vill gärna kura ihop mej och lyfta upp benen upp på stolen.

♥ Är också väldigt vig. När jag hade väldigt ont i ryggen en gång för länge sedan och var hos en läkare bände han mina ben åt alla håll. Det var meningen att det skulle strama antar jag och stråla ner till rygg eller ben men det gjorde det inte eftersom jag är så vig. Det slutade med att han frågade om jag verkligen hade ont i ryggen. Det hade jag. Röntgen visade att jag hade diskbråck.
Nu har det nog läkts av sej själv, för jag har inte längre ont, däremot har jag ont i axeln och nacken... :S

Jag nominerar Therese och Anna


Kommentarer
Postat av: stina

Svar: Åh, vad glad jag blir! tack så jättemycket!!

Hoppas du får en fortsatt bra helg:) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback