2010-05-26

Onsdag

Hej och hå.
Hur har ni det allihop i cybervärlden?
Här e det fantastiskt.
Jag jobbar på. Idag blev min klass ombokad så jag har suttit och jobbat med administrativa saker och bokat klasser osv. Coachat konsulter osv.

Hade ett möte om våra unitmöten i stan och så tog vi en lunch.
Sedan åkte jag hem och min fina väninna Marina kom hit och masserade mej.
Det var himla gött.

Är väldigt trött...
Kanske skulle jag vila mej nu när det inte blev någon klass... Eller så går jag och värmer upp lite japansk mat som vi köpte hem igår.
Det var helt ljuvligt gott. Lax beställde jag.
Åhh! Godis har jag också där uppe...

Annars har det inte hänt så mycket.
Planerar mycket inför mitt öppna hus. Det ska bli roligt.
Alla som kommer får 100 kronor i presentkort! Så KOM du med! :)

Kram på dej!

// Katti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback