2010-09-15

Onsdag



Onsdag blev en riktig flänga hit och dit dag.
Postade paket, hämtade andra paket, åka hit och dit, köpa patroner mm.



Sedan hämtade vi Sara hos hennes pappa för hon och Sofia hade fått paket av mommo så dom var väldigt nyfikna på vad det kunde vara i det.





I paketet låg det kläder, godis, pengar, små roliga saker och två peruker till Sara.
Hon gillar peruker. Har köpt en innan för sina egna pengar. :)



På kvällen hade jag klass med två tjejer och en kille i min studio.
Det var väldigt trevligt. :)
Sedan bytte jag om i ilfart och sprang till min bil för att hinna till bion som jag och Chris skulle se.
The American med George Clooney.
Snälla nån! Hjälp mej vilken skitfilm. Den var ju bara helt sopekass. Se den inte!
Det var tråkigt. :(
Vilken besvikelse...
Men det var trevligt att få gå på lite bio... Det var väldigt länge sedan sist...

Kramiz!


Kommentarer
Postat av: Therese

ser ut som ni har toppenväder :) här är det regn o rusk!! :) kramar från mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback