Hej igen!

Nu e jag jättetrött.
Skulle börja måla spegeln men jag orkade inte. Är helt slut...

Vi fyndade iallafall fantastiska fynd på Östhjälpen!
I love!



20:- styck för dessa underbara bägare!



Jag skrubbade dom med lite svinto.



Se vilken skilnad. Dom två till höger är putsade och dom till vänster är oputsade.
På foten ser man störst skillnad.



Fyndade åter igen en hylla! :)



Och så fyndade jag en större silverbricka...



... och en liten mindre. :)

Efter Östhjälpen hade jag en facial.
Gubben orkade inte med att slipa bordet. Den var väldigt besvärlig att slipa. :(
Imorgon ska han dock ta tag i det igen.

Å vad jag e trött!
Måste gå och vila mej...

Hoppas ni får en trevlig kväll!

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback