Kvällen...

Idag har jag haft två facials.
Mellan mina facials somnade jag på soffan. Ställde klockan så jag inte skulle missa facial nummer två och när den ringde var jag helt genomsvettig. Oj oj vad det e varmt.
När vi vaknade kl. 8 i morse var det 22 grader ute redan då!

Utanför våra förnster i vardagsrummet växer det MASSA körsbär. Min man han mumsar på dom varje gång han går förbi ute. Jag tål inte körsbär så jag får va utan.
Idag öppnade han balkongdörren och fönstret och sträckte ut handen och plockade massor.
Hur fräckt e inte det?





Sedan valde vi att ha alla fönster, dörrar och balkongdörrar öppna.
I vardagsrummet har vi en fransk balkong. Jag vill hellst inte ha det öppet där på kvällen för uppe i hörnet av balkongen bor det en bautaspindel.
Han är ÄCKLIG som satan! :( Fy!
Men jag har blivit mindre rädd för han så nu kan jag ha dörren öppen där ändå.
Han kryper upp och gömmer sej under dagarna men på kvällen kommer han fram.



Så här trevlig e han! :(

Nu e det nog tajm för att gå och lägga sej...

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback