God kväll.

Är lite trött nu efter mina bravader i Kållered, Allum och kusin Sanna.
När jag rör mej och går mycket så känner jag av foglossningarna framtill.
Har börjat få massa kramp överallt också. Fick det under foten när jag körde nyss. Inte så bra kanske!

I Allum inhandlade jag tre ammnings BH:ar. *glad*
Äntligen fick jag tummen ur! Mycket mer bekvämt än en vanlig BH nu när man växt en hel del! :D
Handlade också en ny USB sladd till min mobil så nu kan jag ladda upp bilder! Jeej!
(se gamla inlägg - har uppdaterat med bilder)

Handlade massa jordgubbar också så jag tänkte mej att när jag hämtat Chris sen och så ska vi åka och köpa lite glass och grädde, samt nått gott att äta.

Men nu ska jag slöa lite i sängen och kolla på TV tills det e dax att hämta gubben!

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback