2011-03-03

Torsdag

Idag har vi hämtat en säng och ett skötbord.
Köpte på blocket för 350:-



Chris fixar i ordning skötbordet...



...och Sara provkör och ser om den funkar bra.



Sen var det dags för sängen.



Och Sara bäddade med sin snutte och sin kudde. Kaninen fick också vara med,



Spjälskyddet och den spelande mobilen fick vi av min kusin Marjo när hon var och hälsade på. :)



Se vad fint det blev. :)
Har dock planer på att måla allt vitt. Vi får se hur det blir...

Tänkte att jag skulle kolla lite blocket och köpa på mej lite då och då. Inte kul att behöva köpa allt på en gång.
Lika bra att börja redan nu.
Vad behöver jag köpa kära släkt och alla vänner? Vad har ni att skänka och låna mej?
Vad ska jag kolla efter på blocket?
Det är bara fyra månader kvar... och tio dagar.
Tydligen var det rätta datumet för beräknad födsel den 13e juli och inte 19e.
Vi var ju hos barnmorskan i onsdags.
Jag tycker att tiden bara rusar iväg!

Men hos barnmorskan var allt bra. Jag ska äta järn bara, annars var allt som det skulle.
Det var kul att få lyssna på lilla hjärtat.

Det är Bond-kväll för Chris.
Jag ska kolla i min hjärna (kalendern) vad jag ska göra imorgon... Jag vet att jag har en klass på kvällen, men vad ska jag göra på förmiddagen?
Vad e det för dag? Imorgon e det fredag...

Kram på er alla!

// K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback