2011-03-23

Onsdag

Idag vaknade jag jättetidigt och kunde inte sova sedan.
Nu är jag helt galet trött.. Gäsp!
Halsbränna har jag som bara den. Fy va obehagligt.

Var inne och tittade på en blogg som jag har tipsat om förut:
Bokkei.
Hon e ju helt grym på att måla. Den här gången hade hon målat Kissie eller vad hon nu heter och länkat till henne.
Jag har faktiskt aldrig varit inne på hennes blogg men nu gick jag in där.
OMG. Hur ser människan ut? Jag är säkert jätte ute med denna info. Har hört talas om henne och sett bilder på henne också men aldrig reflekterat över hur hon egentligen ser ut.
Läpparna var helt sjukt mycket förstorade. Det såg liksom helt bisart ut! Brösten var också enormt stora men kroppen var helt anorektiskt. Dessutom var håret jättetuperat och väldigt stort det med.
Resultatet blev att hon såg ut som en sån... å, vad kallas dom? Sånna dockor med jättestort huvud och pytteliten kropp...
Ne det var faktiskt inte alls vackert... Men smaken är ju som baken.
Jag kanske bara är en gammal tant som inte förstår mej på dagens ungdom?

Köpte vofflor... igen. Å vad vofflor e gott. :) Ny noja?
Apelsinjuice e inte så jättelockande längre när man får sån hemsk halsbränna.
Den förvärras liksom av juicen...

Nä nu ska jag upp och kolla vad kidsen gör där uppe.
Dom ska visst fixa nudlar... Bäst att va med och kolla lite...

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: heidi

hon retuscherar sina bilder så att hon ser smalare ut.

2011-03-24 @ 15:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback