2011-09-09

Fredag

Jag har fullt upp.
Hinner inte med att blogga så mycket.
Behöver göra en 6 most important lista mer ofta och inte bara ibland för jag glömmer hälften av vad jag ska göra jämt...
Skulle behöva ha assistent på heltid... :)

Idag e min gubbe hemma och det ska bli himla skönt.
Nu har han jobbat två dagar och han var väldigt trött i går kväll. Tre dagars ledighet väntar honom nu och sen e det tyvärr 5 dagars jobb för honom nästa vecka.
Kommer att bli tufft, både för honom och mej. När jag e hemma själv med Eskil ska han bara ha tutte hela tiden... Jag=mat för honom. När Chris e hemma e det skönt att kunna lämna över honom lite så han inte hänger vid bröstet hela tiden. Han har listat ut att pappa inte e lika med mat vid det här laget. ;)

Det blir inte så mycket mer text här än detta...

Ha en helt fantastisk dag!

Love love love!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag klarar mig inte utan checklistor och almanackan, utan dom är jag lost ;) har även checklistor på min iphone, en för jobbet, en för företaget, en för hemmet, en för handling osv osv :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback