2012-04-05

Torsdag

Sitter i bilen utanför Saras skola och väntar på att hon ska komma.
Hon var helt sjukt rastlös igår! Så idag fick hon gå till skolan!

Idag har vi inte gjort nått alls.
Eskil vaknade innan sju och då väckte jag alla barnen. Sen hade vi en timme med lite lek och jag drack lite kaffe innan Eskil var trött igen och somnade vid nio. Funderade på att börja måla på möbeln då men istället gick jag också och la mej.
Har känt lite ångest igen efter att min redovisningskonsult var hemma hos mej med några papper som jag behövde ta tag i. Så nu måste jag tvinga mej själv igen att ta det lugnt och hitta harmonin.
Annars har det blivit SÅ mycket bättre. Mår bättre och bättre varje dag.

Nu kom Sara!
Då åker vi hemåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback