Skänken är klar!













Pill i pill... Men nu är den klar!

Före:



Efter:


Kommentarer
Postat av: Britt

Åh, va jättefin!

Jag avundas dig din energi.

Eskils rum blev jättefint!

Kram

2012-04-12 @ 22:55:36
Postat av: Maria

Den där lyckades du ju verkligen med! Jättefin :-D

Postat av: Marianne

Åh, hvor fikk du ornamenter til skanken ifrå?det ble veldig fint!

Vh
Marianne

Svar: Hej! Hoppas du fick mitt mail.Om inte så svarade jag såhär:
Hej!

Tack för ditt inlägg i min blogg!

Köpte ornamenten på nätet på nått som heter DekoDesign.




Har skrivit om skänken här nedan - tryck på länken, och i det inlägget finns även länk till DekoDesigns hemsida. :)




http://kattitingeling.blogspot.se/2013/04/gora-om-en-buffe.html?m=1

Katti Enberg
kattitingeling

2013-08-16 @ 16:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback