2012-02-18

Lördag

Var och hälsade på min kollega Johanna igår en liten stund och sen hämtade jag mina stora kids hos deras pappa så dom fick vara hemma hos mej en stund.
Hämtade Chris vid sex och innan det så körde jag ner barnen till deras pappa igen.
Åkte en sväng bort till kusin Sanna och vi fick med oss massa kläder igen! :)
Thanx till kusin Erika! <3

Vägde mej igen och jag hade gått ner ett kilo sen sist jag vägde mej.
Väger nu 64,7. Lite mer än tre kilo kvar med andra ord så jag e i samma vikt som innan.
provade mina svarta byxor i förrgår som jag har på mej på en av bilderna här nedan och jag fick i alla fall på mej dom men dom satt bra tight!
Snart kanske jag kommer i mina paltor! Jeej! Ska bli skönt. Sitter här och har på mej mammabyxor igen... :D Vill inte köpa massa nytt för snart har jag gått ner och kommer i allt... snart... förhoppningsvis. Tålamod!

Här kommer min favoritvideo.
Jag har visat den säkert fyra eller fem gånger innan men den är så bra.
Love! is energy!
Pass it forward!
It starts with us... With YOU!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Duktiga du! Och visst är det roligt att få massa kul ärvekläder? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback