2012-06-17

Söndag

Idag har vi shoppat! Å vad kul!
Åkte först ner för att lämna tillbaka cykelkorg och lås som inte passade min cykel och sen tog jag mej en tur runt i butikerna. Hade ju gubben med mej så det gick ganska bra. Att gå helt själv är ju jättetrist.
Köpte tre toppar och ett par byxor.
Köpte också hårnålar och en hårboll som fyller ut knuten så det ser ut som man har mer hår. (I mitt fall: så det ser ut som jag har hår överhuvud taget - är ju praktiskt taget flint)
Jag är dock ganska bra på att få volym till håret. Använder locktong, tuperar, sprayar och har oftast permanent för att få volym. Utan allt det där hänger mitt tunna hår efter huvudet.





Eskil var lite grinig på Allum så jag hann inte riktigt handla ordentligt.
Får ta en sväng snart igen...













Handlade massa gottig mat på Ica också.
Köpte jordgubbar och smällde i mej ett helt paket direkt när jag kom hem!



Bilder på mina nya kläder kommer senare! :)
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Maria

Du måste ha mer kläder i blått, passar du himla bra i :-) kul med lyckad shopping! :-D är oxå sugen på shopping men får nog vänta med det till efter all renovering :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback