Framsteg

Det börjar ta form.
Har fått ner Sofias kläder till hennes byrå där nere. Fått in trådbackarna som Sofia hade sina kläder i innan in i Eskils nya garderob och fyllt backarna med hans kläder.
I förmiddags var vi och hälsade på kusin Sanna och fick lämnat av hennes babysitter, bärsele och en hög med kläder. Hon tvättade fönster... Hmm. No comment, men undrar hur länge sen det var jag gjorde det?

Har dammsugit hela huset på övervåningen också. Behövs göras på undervåningen med och ta tag i skrubben där...
Sen har jag plockat och plockat och plockat i ordning en miljon saker HELA dagen. Ungefär såhär:
Tre saker ska in i Saras rum, dom här in till Eskil, hårspännen till lådan i hallen... Detta ska till köket, det här till vardagsrummet... Oj, mer saker in till Sara...

Men det har gett resultat. Här uppe är jag i princip klar. Lite bröte kvar att organisera.

Fick med mej tre flyttkartonger från Sanna som jag ska lägga diverse saker i och slänga upp på vinden. Så småningom ska det röjas där uppe med, men just nu känns det mindre aktuellt med allt vi har att göra här.

Sen har jag roat Eskil i mellanåt och vi har badat och suttit och tittat på tvättmaskinen som rullar runt - så spännande! I sin badbalja ställde han sej upp och jag fick nästan hjärtsnurp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback