Tröttast i stan.

Nu e jag SÅ trött.
Har haft besök hela dagen.
Vi har lekt och lagat vofflor, sen var vi på promenad och sen blev det middag...



William



Anna med sin gulliga mage.
Hon väntar barn nummer två. Också en liten pojke. :)



Sen åkte vi till kusin Sanna på kalas och åt tårta och drack kaffe.
Anna åkte hem till sej efter ett tag och jag stannade kvar, väntade tills klockan blev tio i sex så jag kunde hämta Chris.



Eskil var finklädd





Sanna i blå tröja och ena födelsedagsbarnet Erka i lila tröja bakom





Släkten

Nu är jag HEEEELT slut.
Fick en huvudvärkstablett av Chris nyss så kanske jag piggnar till lite.
Helt tom på energi.
Har bäddat ner mej under goa filten i soffan.

Ha det fint!



Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback