Hemma

Nu är vi hemma från Skåne. Vi är trötta efter helgens flängande hit och dit men vi har haft väldigt trevligt och kul.
Jag har fuskat med min diet hela helgen men jag är inte så lessen för det, det är precis som det ska vara. Nu är jag i mål och då hade jag sagt redan när jag började att jag inte skulle köra strikt längre.
Vi blev bjudna på taccos och alla möjliga underbara goa efterrätter! Det var riktigt mumsigt! :)
Anna och Gabbes nya fina pojk Jacob var så himla näpen och söt. Oj oj va liten och gullig! <3

På vägen hem åkte vi förbi en snubbe i stan och köpte några flyttlådor av honom. (Blocket)

Genast när vi kom hem rensade jag ut två flyttkartonger med kläder som ska upp på vinden (ifall jag vill använda det i framtiden)och ytterligare en som ska till Östhjälpen. Chris fyllde också en som han ska skänka bort.
Det blev väldigt mycket plats med andra ord och jag hängde in det jag tänker använda. Massa plats och tomma trådbackar blev över till nya fynd från fantastiska kompisen Tradera! :)
I love! <3

Nu är det dags för sängen. Ska upp tidigt och Eskil ska till dagis redan vid sju!

Hoppas ni alla får en fantastisk vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback