science fiction mässan

Gubben och största tösen är på science fiction mässan, Sara har varit på kalas på Lerums badpalats och var hemma en sväng för att äta och nu drog hon iväg till en kompis för att leka.
Det är bara jag och Eskil och jag har ägnat mej åt att titta på inredningsbloggar medans han sov och sen när han vaknade så städade jag vårat stökiga kök.

Nu har vi ätit och jag har landat i soffan och tar igen mej.
Eskil sitter på golvet och pusslar.
Hade tänkt att städa nere i hallen men det kanske jag kan ta tag i när Chris är hemma igen.

Igår la jag ut denna bild på Instagram och Facebook. Fick ett mail från en avlägsen bekant:
"Varför har du konstiga ögon?"
Haha! :D Det var ju riktigt roligt.
Jag svarade:
"Har jag konstiga ögon? Jag har järn och b12 brist så jag har fått mörka ringar under ögonen."
Så roligt är det att va gravid...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback