Sover kasst

Fy va jag e trött nu. Å va jobbigt. :(
Jag sover så himla dåligt så när det är dags att gå upp på morgonen så är jag helt slut.
Jag vaknar flera gånger av olika anledningar och så e det jättesvårt att somna om. I morse lyckades jag somna om en kvart innan Eskil vaknade. Jätteroligt.

Idag har jag Eskil hemma. Han är lite varm och hängig men jag har inte tagit nån temp än så jag vet inte om han har feber. Igår åt han knappt nån ting men nu har han pillat i sej lite macka och juice i alla fall.

Hoppas jag får tillbaka lite energi snart.
Jobbigt att va så orkeslös hela tiden.
Bebben i magen är väldigt livlig i alla fall. Sparkas hela tiden.
Idag går jag in i vecka 33.

Nu blir det slapp i soffan!
Gäsp!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback