Kväll

Då har denna dag hunnit försvinna och imorgon är det söndag. Då ska vi hinna med allt möjligt för snart e det måndag och då jobbar Chris. Tisdag jobbar han också och sen ledig på onsdagen.
Då har vi tid att fixa lite den dagen också men sen på torsdag kommer mamma hit och hälsar på.
Vill att golvet och så mycket som möjligt är klart då för nästa lördag ska vi ha namnfest för Astor med.
Skönt att ha kommit en bit med denna lilla renovering. Man ser ljuset i tunneln.

Idag har syster och hennes Staffan varit här och hälsat på, dom lånade sen bilen och åkte till Ikea och handlade skrivbordet som hon ville ha.
Efter det hjälpte dom oss med att köpa fogmassa och grejer på vägen så slapp vi åka iväg själv! Tack. :)
Sen kom grannarna från andra längan lite längre bort och ringde på dörren och frågade om inte vi ville komma bort till lokalen och äta lite. Dom hade haft 40 års fest och hade massa mat över.
Gulligt!
Så då gick vi bort dit och fick massa gott. Jag tog dock bara kaffe. :)

Ikväll blir det fogning och efter det är golvet klart.
Jag funderar på att orka fixa med alla dessa kläder när Eskil och Astor har somnat. Då är en del klart i alla fall med "Project extream home-röjning". Hade varit fantastiskt om vi fick färdigt det för då skulle det kännas som jag kom vidare lite.

Astor sover och jag ligger i sängen.
Funderar på att åter äta lite.
Eskil och Chris är ute och leker, dom har varit och kört hem Heidi och Staffan.
Jag är himla trött igen. Blir rätt intensivt med renovering och två små barn.
Men det e skönt att det e färdigt! Kan inte tro att det äntligen är gjort! Helt fantastiskt. :)

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback